Saturday, August 13, 2011

tq mom:)

hi kawan kawan.
msty semua da kenyang berbuke puase.hari ny aku gathering ramai2 dalam 3 famili bukak puase same2 ngn kazen2 kt restoran mak sedare ak.:))best kowt.byk giler lauk pauk.Ade ikan bakar,ikan panggang cicah asam,kambing,ayah masak lemak.kueh mueh pom byk.mak cik aku masak sedap giler.tq mak cik:))hihi.len kali nk bukak puase same2 ag.best dapat kumpul ramai2,lagi erat hubungan kekeluargaan tu kan:)evn makan ckit pom rase kenyang cz makan berjemaah ngn famili2.before dtg uma mak cik aku,mak aku ajk aku usha sandal untk raye.xmalu da besr pom nk kasut raye ag.haha.da mak nk bg,kte amek jelarr.rezeki x baik ditolak kan:ptq mak:)belikan sy sandal untk raye td:))cyygg mak!skrg baru nk syg.hihi.k la stakat ni dlu entry nyer. c u dear:)papai......


after dat,trus pg uma mak cik for bukak puase same2:)))


No comments:

Post a Comment