Sunday, May 19, 2013

cure my acne problem:)

assalamualaikum semuaaaaa:) hi hi hi!
first of all, chewah..bkn maen nk speaking.okay straight to the point da lama gila aku x menaip dalam blog ni.serius lamaaaa bangat dlm setaon da aku tggalkan blog aku yg xbpe nk cute ni.haha. but now im coming back.tiba-tiba je kan muncul.haha. aku mmg bz gila coz nk abskan diploma aku and yes alhamdulillah aku berjaya jgk completekn diploma aku w superb result.:D superb ke??? jeng jeng...alhamdulillah aku dpt ape yg aku nk kn slama ni which is aku nk ANC dgn kata nama lain vice chancellor award.wakakaka...bukan nk bangga tp mcmtu la.aku senang sbb dapat hepikan my parents tp aku tau semua tu rezeki Allah buat aku kn.hah,lecturer audit aku pnh ckp lam class selagi tuhan tu ckp tu mmg dah rezeki kita kat mana-mana pom kita berada ia ttp jd milik kita. HUHU even dalam clas aku suka berangan tp aku suka la dgr lect lect bg advice mmbebel ke.aku suka dengar.tak tau kenapa.hihi..panjang beno muqadimah.haha.xtually aku nk cte pasal lain sbnrnya.
okay ni sume cte psl mcmna aku sabar and rawat my acne problem.ni semua terjadi lepas cuti sem part4. masa tu jentawat jerawat tumbuh mmg byk gila ats dahi aku yg asalnya licin.lepastu aku ingt boleh la baik.memg baik pom tapi jerawat tu boleh turun ke pipi.dugaan.mmg down and sedih la.tipu lah xsedih kan.mcm mcm bnd la aku pkai tp mcm x jadi mana myb tak bape nk konsisten sbb aku bz study kot and doc pom aku dah jumpe tp sama jgk. and skarg aku dah cuti panjang panjang sgt.so i search la bbrpa cara cmne nk cure my acne ni.so sbnarnya aku dah xnak letak pape kat muka sbb dah malas.mcm tak baik gak.so mcm buaang duit la.tp ats nsihat mak kesayangn intan payung aku di suggest aku pakai jgk product utk cure jrwt aku dr jd lebih truk. so hari tu aku pegilah din collection tu mmg kdai fav aku n mak aku lah.byk gila product kecantikan n harganya sgt affordable la.smpai kat sana aku jd rambang mata la pulak kan sbb byk sgt produk. tp aku mmg dah plan dr dulu lg nk cuba satu product ni terpengaruh tgk iklan dlm paper.huhu padahal sume pix tu di edit itu sume poyo okay! tp aku beli jgk produk tu.nak tau tak produk apa...jeng jeng jeng....


            
ni lah dia produk tu.bs soap w bb cream bs.dah sebulan lebih aku pakai so far memang alhamdulillah berkesan.parut la susah nk hilang tp takkan la pkai satu dah baik kan.at least setengah taun kan:)



aku x cure luaran je.dalaman pom penting tau.sbb aku tgk byk testi mcm jadi so aku pom consume aurawhite ni.best jgk.:))

Last but not least malam malam bfore beradu aku sapu bnd nii.....


                      t3 mycin gel-sapu nipis je okay!

hehe.panjang lebar cita aku kan.dah abis pom.tp satu je nk rawat jerawat ni kita kena olwez pesan kat diri kita sabar sabar and konsisten.jgn ingt nk cepat baik jerrr;p k la,hepi reading frens! bai!muah



1 comment: