Tuesday, July 30, 2013

ketuk-ketuk raya 2013:D

assalamualaikum and hi hi!! XD excited plak kan.hee :D
okay entry kali ni pasal ketuk-ketuk raya.upss bukan rancangan yg dlm tv tu k.itu ketuk-ketuk ramadhan bersama sheila rusly.haha.tolg sikit!bukan sheila rusly jer tau boleh msuk tv.aku pom ada talk show aku sndri;p ketuk-ketuk raya.chewahh.sakan kan nk raya. kali ni paling best.korang tau sebab apa.sebab aku baru je menamatkan zaman diploma aku.hoyehhhh!best lah aku dapat puasa satu bulan kat rumah n raya pom lama kat rumah.aku tau mesti adik aku yg duk kat matrik kedah sekarang jeles kat kakak dia.haha.kesiannn.. dah lah jarang balik sebab jauh kan.xper sbr yer baby.nak berjaya mestilah kena berkorban mcm kakak hang ni.cehh!kakak dia blajar pom kat dungun jer.;pcakap besar plak kan.hikkhokk.
okay actually hari ni aku and mak aku yg sememangnya fulltime surirumah or dgn nama mnjanya domestic engineer.hape??class ko nyahh.hahha.bunyi macam org class no.hexxs.takderlah kitaorg mmg dah mcm bff kat rumah buat kuih raya pom sesama sembang -sembang sesama.memang syok habis lah.okay nak tau first kuih yang kitaorg buat kuih apa.?semestinya kuih si gadis dahlia orenji jadi tak jadi.ahahaha.kenapa msti ada "jadi tak jadi" ekk?haha.tapi seriusly sedap even bentuk dia x secantik jelita macam kat kedai kedai tu.percayalah.hehe
soo bahan-bahan yg diperlukan utk buat kuih dahlia ni adalah buttercup, minyak sayuran, telur, tepung jagung, gula icing, tepung bluekey, esen vanilla and pewarna orange.so comels uu.hehe 
JOM TERJAH!

TADA!!!!
ahhah! ni haa dia hasilnya.comelss kan:) happy reading and selamat mencuba:D



2 comments: