Wednesday, July 17, 2013

salam everybody.timez fly so fast ma.dah masuk bulan ramdhan dah pun.salam ramadhan al mubarak:).maafkan daku andai ada tersilap dan salah.bukan raya je kita kena mintak maaf.bulan puasa pun jgn lupa k.hee.
kenapa aku rajin sgt update blog ni.huhu.mcm pelik je.just nak bgtau aku baru je nk berjinak- jinak dalam menjadi bisnesgirl.chewahhh.part time job.apa salah nya kan nak dpt new experience.wah.dlu aku belajar je..sekarang time aku kena praktik laa.hee.mesti nak tau aku nak jual apa kan.actually aku kan pencinta hijab yg comel.so aku nak jual hijab and shawl yg comel lagi cun.hee.checkout!!!


tantek kann.:)) tp aku baru jer pre order.coming soon ni.and stok limited edition okay.terhad sgt!


oppsss.bajet je la nk jadi mcm model hijab kan.haha:P

first come first serve!tak gitu??
happy reading!


No comments:

Post a Comment